ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

ما سحرخیز نیستیم!!!

1391/11/17 19:10
نویسنده : آرش
172 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم،

امروز مامانت میگفت در زمینه خوابیدن و بیدار شدن به من رفتی. 

هر شب تا دو سه شب بیداری و ورجه وورجه میکنی ولی صبح ها تا ساعت 12 خوابی و اصلا تکون نمیخوری. عین پدرت هم اصلا اعتقاد نداری سحرخیز باید باشی تا کامروا شوی!! 

اصلا میدونی چیه دخترم. یکی از فانتزی هام اینه که باهم بریم یه جای خلوت دنج شب که میخوایم بخوابیم رختخواب ها رو بندازیم روی زمین و تا ساعت 3-4 بیدار بمونیم و فرداش تا خود ظهر بخوابیم بغل

 

پی نوشت: البته این امر در دوران بارداری خیلی معموله و بچه ها معمولا وقتی تو دل مامانشون هستن روزا خوابن و شبا بیدار ولی خوب حالا من از این مساله به نفع خودم سوء استفاده میکنم هورا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هستی
17 بهمن 91 21:29
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/