ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

نخواهم خوابید

1392/1/26 18:51
نویسنده : آرش
158 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بابا،

آن شبی که فردایش تو به دنیا خواهی آمد نخواهم خوابید. تا خود صبح ماه و ستارگان را نگاه خواهم کرد زیرا که از فردایش مرا نیازی به ماه و ستارگان آسمان نخواهد بود و ماه من در آغوش من خواهد بود.

آن زمان که آمدی خانه هر وقت که نتوانستی بخوابی من هم نخواهم خوابید. اصلا مگر می شود تو دل درد داشته باشی و من بخوابم. مگر می شود تو گریه کنی و من بخوابم. مگر می شود تو خواب نباشی و من بخوابم.

آن زمان که بزرگتر شدی هر وقت درسی یا کاری داشتی و مجبور بودی شب را بیدار بمانی من هم با تو بیدار خواهم ماند و نخواهم خوابید.

بیا که با تو خواهم خوابید و با تو بیدار خواهم شد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
27 فروردین 92 12:50
قشنگ روزگار مامی، به نظر تو من الان باید حسودی کنم خوب معلومه که نه دوستون دارم.