ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

ولنتاين!!

1391/11/26 16:33
نویسنده : آرش
182 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده بابا،

دیشب شب ولنتاین بود. منم به رسم این چند سال با دسته گل رفتم خونه ولی امسال ولنتاین من و مامانت چند تا فرق کوچک و یه فرق اساسی داشت. 

یکی اینکه توی دسته گلی که خریدم دو تا گل رز قرمز گذاشتم به نشانه خودم و مامانت و یه دونه رز سفید خیلی خیلی خوشگل گذاشتم به نشانه شما

دومی اینکه امسال یه خرس قرمز قلبی خیلی خوشگل هم خریدم فقط برای شما که شاهزاده من باشی و گذاشتیم کنار بقیه وسایل سیسمونیت.

سومی اینکه کیک هم خریدم به مناسبت تولد هفت ماهگی شما در دل مامان البته قلب

ولی فرق اساسی ولنتاین امسال ما با سال های دیگه این بود که:

من و مادرت امسال خود خود عشق را کنارمان داشتیم.

من و مادرت امسال تکان های خود خود عشق را میتوانستیم ببینیم و حس کنیم.

من و مادرت امسال عشق را با تمام وجود درک کردیم و با وجود تو عشقمان کامل شد.

 چون که:

تو ندانی که خود آن نقطه عشقی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی
28 بهمن 91 8:58
دختر قشنگم، جهان دور تو می گرده...
مادام بوفی
4 اسفند 91 20:58
سلام گلم............شاید بیای به کلبه ما کلی سورپرایز بشی