ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

یک کيلو و نیم

1391/12/19 1:51
نویسنده : آرش
102 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

دیروز مامانت وقت دکتر داشت و یک برف خفنی هم داشت میومد که نگو و نپرس. به خاطر آخر سال مطب دکتر هم خیلی شلوغ بود ولی خوب چون مامانت از قبل وقت داشت خیلی معطل نشدیم.

راستش نمیدونم چرا ولی ایندفعه منم یه کم مثل مامانت استرس داشتم و وقتی آقای دکتر سونو میکرد اصلا حواسم نبود و همش به اعدادی که میگفت دقت میکردم تا بفهمم چه خبره. خلاصه سونوی آقای دکتر که تموم شد مادرت ازش پرسید حال دخترم خوبه آقای دکتر هم گفت آره سلام میرسونه شدید. منم ناخودآگاه پرسیدم آقای دکتر وزنش چقدره که آقای دکتر هم گفت الان میگم.

خلاصه چند دقیقه بعد نتيجه سونو رو توی کاغذ بهمون داد و معلوم شد دختر تپلی ما در هفته 29 و روز 5 حدود یک کیلو و نیم وزنشه و همه چی هم نرماله نرماله.

نمیدونم اون روزی که این نوشته ها رو میخونی چند سالت خواهد بود و چند کیلو وزن خواهی داشت ولی یادت باشه که اولین باری که وزن تو گرفته شده فقط یک کیلو و نیم بودی و توی دل مامانت همش ورجه وورجه میکردی.

مامانت تو این 7 ماهه خیلی وزن زیاد نکرده و به همین خاطر همش نگران این بود که نکنه تو هم وزن نگرفته باشی ولی با این سونو معلوم شد که وزنت کاملا طبیعیه و این که مامانت خیلی وزن زیاد نکرده نشون میده که توی یکی یه دونه از همین الان به فکر مادرتی و نمیخوای وزن مامانی خیلی بره بالا که بعدا اذیت بشه.

اینم بقیه اطلاعات سونوی دیروز:

قطر سر: 77 میلی متر

فطر استخوان ران: 57 میلی متر

مایع آمنیوتيک: 121 میلی متر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mami
19 اسفند 91 12:17
قشنگ روزگار من کمک کن بتونم صدات کنم .... میدونی که منظورم چیه! یه نشونه، یه خبر، یه خواب... شایدم من باید به اون روز بارانی باور بیارم؟؟؟ بهم بگو دلبرکم.