ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

نمیدانم این چه حسی است...

1392/1/12 1:34
نویسنده : آرش
113 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بابا،

نمیدانم این چه حسی است ولی دوست دارم به تو فکر کنم.

نمیدانم این چه حسی است ولی دوست دارم برای تو وقت بگذارم.

نمیدانم این چه حسی است ولی دوست دارم برای تو خرید کنم.

نمیدانم این چه حسی است ولی دوست دارم این حس را و میخواهم این دوست داشتن را فریاد بزنم.

نمیدانم این چه حسی است ولی دوست دارم برای تو بهترین باشم. امیدوارم بتوانم.

به راه بادیه رفتن به از خموش نشستن

که گر مراد نیابم به وسع خویش بکوشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

amme farnaz
15 فروردین 92 23:39
azize dele amme in hess harche bashad hesse dus dashtan hast hesse entezar keshidan,entezare fereshteyi mesle to,ghorbunet beram ke be donya naumade donya ro por az shor o eshtiagh kardi