ليليانليليان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

بی هوا دلم برایت تنگ می شود

1392/5/26 18:17
نویسنده : آرش
260 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم،

گاهی وقت ها وسط کار و مشغله روزانه بی هوا دلم برایت تنگ می شود.

گاهی وقت ها وسط ترافیک و در حال رانندگی بی هوا دلم برایت تنگ می شود.

گاهی وقت ها وسط غذا خوردن هم بی هوا دلم برایت تنگ می شود.

گاهی وقت ها وسط شب در اوج خواب و بیداری در حالی که کنارم در خواب ناز هستی بی هوا دلم برایت تنگ می شود.

حتی بعضی وقت ها وقتی در آغوشم هستی هم بی هوا دلم برایت تنگ می شود.

بی هوا دلم برایت تنگ می شود،

برای خنده هایت که بی هیچ بهانه ای و خیره به چشمانم میخندی، 

برای بیدار شدن هایت از خواب که دنبال چهره ای آشنا میگردی، 

برای بازی کردن هایت که انگار تمام دنیا خلاصه شده در عروسک هایت،

برای کنجکاوی هایت که حتی ثانیه ای را هم نمیخواهی برای کشف دنیای پیرامون از دست بدهی. 

 


پی نوشت 1: مادرت، مادرت، مادرت!!

پی نوشت 2: این سه ماه اول کم کاری کردم و وبلاگ رو به روز نکردم. سعی میکنم از این به بعد بیشتر بنویسم.

پی نوشت 3: اینم عکسی که مامانت پنج شنبه 24 مرداد گرفته ازت و من خیلی دوسش دارم: 

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

momi
26 مرداد 92 18:33
پی نوشت 1: یایا آرش، بابا آرش، بابا آرش
سمیه
9 شهریور 92 4:46
چقدر زیبا نوشتی واقعا همینجوریه دلم تنگ می شه لیلیان و هلیا هم سن هستند هر دو اردیبهشت 92 ایشالله دوستای خوبی برای هم باشن