ليليانليليان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

اولين غذا

1392/7/16 1:01
نویسنده : آرش
281 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

امروز 14 مهر 1392 دو روز قبل از 5 ماهگی شما اولین غذای کمکی رو نوش جان کردین. یک قاشق سرلاک شیر و برنج. 

اونطوری که آقای دکتر گفته سه روز اول تستی میخوری و بعدش اگه همه چی خوب بود و خوشت اومده بود هرجقدر خواستی میتونی بخوری و تازه یه حلفه موز هم میشه بهش اضافه کرد.ماچ

نمیدانم بزرگتر که شدی باور خواهی کرد یا نه که من و مادرت چه ذوق و شوقی برای خوردن اولین غذای کمکی تو داشتیم.

کاش میشد یه جوری بهمون بگی چه حسی داشتی وقتی برای اولین بار سرلاک خوردی و به نظرت چه مزه ای بود. البته موقعی که سرلاک رو میخوردی من خونه نبودم ولی میتونم تصور کنم که مثل همیشه چشات از تعجب داشته از حدقه بیرون میزده  قلب

عاشقانه و بی صبرانه منتظر اون لحظه ای هستم که با قاشق غذاهای خوشمزه بدم نوش جان کنی و من لذت ببرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

amme farnaz
19 مهر 92 16:07
nafase amme ghorbunet beram ke avalin ghazato ba un dahane khoshmazat nushejan kardi ishalla khodam behet ghazahaye khoshmaze midam