ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

ساعت ها را جلو بکشید

1391/8/20 14:37
نویسنده : آرش
153 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ها را جلو بکشید میخواهم زودتر به دیدار شاهزاده بروم.

ساعت ها را جلو بکشید ذوق دارم و نمیتوانم پنهانش کنم یا منکرش شوم.

ساعت ها را جلو بکشید نفسم بند آمده است برای دیدن نفسم.

ساعت ها را جلو بکشید تجربه این حس را ندارم و نمیدانم چکار باید بکنم.

ساعت ها را جلو بکشید مادر شاهزاده بیشتر از این نمیتواند صبر کند.

ساعت ها را جلو بکشید میخواهم ببینمش همین و بس.

ساعت ها را جلو بکشید وگرنه از روی زمان خواهم پريد.

 

من نمیدونم وقتی میخواد به دنیا بیاد من چه حالی خواهم داشت. متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگار
20 آبان 91 14:43
حال غریبی دارم، مجموعه ای از تضادها ... شادی همراه با اضطراب شدید ... هیچی نمیدونی و اون تو کلی خبره... امیدوارم امشب فقط خبرهای خوب داشته باشم.همین.
amme farnaz
20 آبان 91 17:37
shahzadeye ma dar kamale aramesh va khoshi be donya khahad amad va baraye pedar madarash zendegiye jadidi az no ragham khahad zad,pedar va madare aziz shahzade dus nadare ke shoma inhame moztareb bashin un mikhad fagat shad bashin o moghaddamate umadanesho faraham konin,enshallah unruz zude zud az rah berese