ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

آخرین روزهای سه ماهه اول

1391/8/18 1:30
نویسنده : آرش
162 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده من

دو روزی میشه که اشتهای مامانت زیاد شده و حسابی داره غذا میخوره. دیروز که عصر رسیدم خونه دیدم نصف هندونه رو خورده با یه عالمه کاهو. امروزم صبح عدسی خورده بود و ناهار جوجه کباب با آش رشته و عصر هم ماکارونی خورد با یه عالمه سالاد!!

این نشون میده که سه ماهه اول در حال تمام شدنه. امروز 2 ماه و بیست و هشت روزه که توی دل مامانتی و فقط دو روز مونده تا وارد ماه چهارم بشی. کم کم بزرگتر میشی و شکم مادرت هم بزرگ میشه و همه متوجه حضور توی عزیز میشوند. حضوری که تمام زندگی من و مادرت را متحول کرده و بیشتر از این هم متحول خواهد کرد. این دگرگونی و تحول را جور دیگری دوست میدارم. مبهم هست ولی شیرین است. دلواپسی دارد ولی خوب است. ناشناخته است ولی پر از انرژی است. تمامی ندارد ولی پر از شور و شادی است. خلاصه حس غریبی است و هر روز هم شدیدتز می شود و جذاب تر.

راستی داشت یادم میرفت چند وقتیه وقتی مامانت غذا میخوره یه جوری میشم. یه حس غریبی بهم دست میده و میخوام فقط مامانت رو تماشا کنم. بعضی وقت ها احساس میکنم غذایی که میخوره مستقيم میره توی خونش و از اونجا هم مستقیم گوشت تنت میشه. کاش این روزها یادت میموند و بعدها که به دنیا اومدی برامون تعریف میکردی مثلا ماکارونی دوست داشتی مامانت بخوره یا کباب؟ میوه دوست داشتی یا سبزی؟ اصلا مهم بود مامانت چی بخوره یا هر چی میومد اون پایین برات فرقی نداشت و همه رو میبلعيدی؟قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

negar
18 آبان 91 12:07
کاش این روزهای انتظار سر برسه و بیای بغلمون. و به سئوالهای بی نهایت بابات جواب بدی و اینکه خلاصه اینجا بابات لقمه های مارو هم میشماره یادت نره اومدی لقمه هاشو بشماری
مامان بزرگ
19 آبان 91 22:55
عزیز دل مامان بزرگ ، قبل از خواندن نوشته ها ی بابات ، هر روز که با مامانت حرف می زدم ، به بابا بزرگت می گفتم که ، صدای نگار رسا و شفاف شده است و این نشانه بهبودی حالش و پشت سر گذاشتن 3 ماه اول ویارش می باشد .
مامان بزرگ
19 آبان 91 23:17
نوه گلم (دخترم یا پسرم ) با اعلام وجودت قلم بابات برایت به سخن در آمد ! چه سخن هایی هم !!! امیدوارم با به دنیا آمدنت با او به بحث بنشینی .
زهرا
20 آبان 91 13:47
الهی چه مامان خوش اشتهایی.ماشاالله.فقط نگار جونی حواست به اضافه وزنت باشه ها.