ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

ديزی!!

1391/8/15 23:51
نویسنده : آرش
308 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده من

جمعه هفته پیش مامانت پس از مدت ها بی اشتهایی و بی قراری حالش نسبتا خوب بود و هوس ديزی کرده بود. شال و کلاه کردیم و رفتیم رستوران دیزی خیابان ايرانشهر.

این رستوران دیزی رو من و مادرت خیلی قبولش داریم و محيط خیلی خوبی داره. هر چند ظهر روزهای تعطیل باید یکی دو ساعتی تو صف منتظر نوبتت بمونی ولی غذاش و محیطش خیلی خوبه و بزرگتر که شدی حتما بارها و بارها من و تو و مامانت میریم اونجا و از نزدیک میبینی این رستوران رو.

یه مزیت خیلی خوبی هم که خودم این سری متوجه شدم اینه که برای خانم های باردار صف نداره و خانم های بارداری مثل مامانت میتونن بدون نوبت برن برای میل کردن غذا. البته این سری چون تو هنوز کوچولو بودی و شکم مامانت هنوز بزرگ نشده ما مدرکی برای اثبات باردار بودن مادرت نداشتیم و چون خیلی هم شلوغ نبود فعلا بی خیالش شدیم.

خلاصه رفتيم توی رستوران و غذا رو آوردن. مادرت با چنان ولعی آبگوشت را میخورد که یک لحظه احساس کردم شاهزاده من برای اولین بار در حال آبگوشت خوردن است. 

منم سريع دوربین گوشی رو روشن کردم و چند تا عکس از دیزی و مامانت در حال خوردن دیزی و مخلفاتش گرفتم که بعدها که بزرگتر شدی ببینی که اون آب گوشتی که گوشت تن تو میشد چه شکلی بود.

این مخلفات آبگوشت بود که قبل از خود دیزی آوردن. البته تا من به خودم بجنبم تو و مامانت همه رو تموم کردین بغل

مخلفات

 

اينجا مامانت داره سالاد شیرازی نوش جان میکنه. کلا مامانت سالاد خیلی دوست داره و اون روز سالاد منم خورد. زبان

مادر شاهزاده در حال نوش جان مخلفات

 

اينجا هم مامانت داره خود آبگوشت رو نوش جان میکنه. البته فکر کنم به مامانت هم چیزی نرسید و همه آبگوشت رو جنابعالی توی دل مامانت بلعيدی قلب

مادر شاهزاده در حال نوش جان کردن آبگوشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ارشیا
16 آبان 91 0:26
بخشید پیازم روش نوش جان کنید
آخه یه جوکی هست که میگه یه روز یه مرد فقیر جلو کبابی وامیسته می بینه یه مرد چاق نشسته داره با ولع زیاد کباب میخوره به امید اینکه اگه جلب توجه بکنه شاید اون رو هم به یه لقمه مهمون کنه با انگشت می زنه به شیشه . یهو مرده سرشو بلند میکنه با خشونت بسیار میگه چیه ؟ مرد فقیر که می بینه این یارو از اون هایی نیست که دلش بسوزه و ... میگه خواستم یادتون بندازم پیاز هم بعد لقمه بخورید
انشالله نازگلت هرچه زودتر سلامت و چاق و چله بیاد رو سفرتون


نگار
16 آبان 91 10:20
یعنی ها عزیزکم پدرت سنگ تموم برات میذاره از خلاقیت. از همین الان پیداست خیلی با هم حال میکنین و من مشعوف این ارتباطم...
مامان بزرگ
19 آبان 91 23:04
عزیزم ، نگارم ، امیدوارم مزه این غذا ، بی اشتهایی 3 ماه اولت را جبران کرده باشد . بوس.
زهرا
20 آبان 91 13:33
میگن کله پاچه هم برای بچه خیلی خوبه. قوی و خشگلش میکنه. شانس اوردم هانیه اینجا نیست اون وقت میگفت : زهرا باز تو از این حرفا زدی نوش جونت نگار