ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

مست و خوش و شاد توام...

1391/8/23 11:59
نویسنده : آرش
305 بازدید
اشتراک گذاری
شاهزاده من،
امروز مامانت با خاله هانیه ات رفتن پیش دکتر و نتيجه سونوگرافی و آزمايش رو نشون دادن و دکتر هم گفت همه چی روبراهه و مشکلی نیست. 
خاله هانیه ات طبق معمول بازم افتاد تو زحمت و این روزا حسابی داره من و مامانت رو شرمنده میکنه. البته منم بهش قول دادم تو عروسیش با آبکش آب بیارم برا مهمونا. البته فکر کنم شاهزاده من که شما باشی زودتر از خاله هانیه اش ازدواج کنه شیطان
از امروز عصر یه کم حالت تهوع های مامانت شديدتر شده بود و اذيتش میکرد. منم یهویی به شوخی گفتم نگار نکنه حامله ای؟!!!!زبان 
کلی خندید و مطمئنم تو هم با خنده های مامانت خندیدی.
امروز این شعر مولانا رو اتفاقی خوندم و دیدم چقدر مناسب حال این روزهای منه:
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
17 مهر 91 1:46
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی : www.ranking.studio-sky.com وقتی به این آدرس رفتید روی گزینه "انتخاب" کلیک کنید تا صفحه ای با عکس تمام نی نی ها باز شود و شما لطف کنید و به عکس "امیرعلی فروغی" رای بدید.... ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
17 مهر 91 1:47
مبارک باشه عزیزم دوران بارداری شادی داشته باشی...
عزیزم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم



مرسی و ممنون از لطفتون.
برای تبادل لينک هم مشکلی نيست و خوشحال میشیم.
نگار
17 مهر 91 9:22
من الان چی باید بگم ؟؟!!! منم مست این لالایی شدم ....
مجید
17 مهر 91 11:25
پیش پیش پیش پیش بچه ها بخوابین دیگه پیش پیش پیش پیش نگار شلوغ نکن زهرا رو دیوار چی کار می کنی؟
خاله هانیه
17 مهر 91 21:42
خاله قربون اون دستای کوچولوت بره الهییییییییییییییی به حرفای بابا ارشت گوش نده همیشه ما با هم دعوا داریم!!: ولی همش الکیه!!D یعنی تا اخر دنیا هم که باشه میام و میرم با تو با مامانت....همه شادیهای دنیارو واست میخوام عزیز دل خاله.. بقیه هم ساکت هیس هیس بچهم خوابه
زهرا
18 مهر 91 12:48
آخه مجید جان دلبندم اون وقت و ساعت کی میخوابه که داری به همه میگی ساکت و برا بچه پیش پیش میکنی نکنه خودت اون موقع میخوابی و شبا بیداری هان
مامان بزرگ و بابا بزرگ
20 مهر 91 12:24
به تو قول میدیم در سخن گفتن با تو اولاً مثل بچه ها باهات حرف نزنیم و دیگه اینکه هرگز خود سانسوری نداشته باشیم . چرا که تو از خیلی از بزرگ های ما بزرگتری و اینکه هم خوب ، سانسو ر را، بخصوص خود سانسوری را ، می شناسی .
سمیه
14 اسفند 91 17:36
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری نوشته هات خیلی به دلم نشست به وبلاگ دخملی منم سر بزنید
راستی اسم نی نی گولو انتخاب شده یا نه ؟


سلام
ما همیشه به وبلاگ شما سر میزنیم. راجع به اسم هم هنوز به نتيجه نهایی نرسیدیم...