ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

ديدمت

1391/9/1 15:53
نویسنده : آرش
146 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده بابا

الان بیشتر از 10 روز است که من و مامانت از نزدیک نزدیک دیدیمت. راستش را بخواهی هنوز هم همش جلوی چشمانمی و هنوز هم هر روز دزدکی سی دی سونوگرافیت رو می بینم.

این چند روزه همه دوستان و آشنایان نزدیک به صورت رسمی از حضور و آمدن تو خبردار شده اند و فقط مونده توی فیسبوک و روزنامه ها و شبکه های خبری اعلام رسمی بشه عینک

من و مامانت این روزها فقط این شعر فریدون مشیری رو با صدای گرم استاد محمد نوری زمزمه میکنیم و بس:

ديدمت، آهسته پرسيدمت
خواندمت، بر ره گل افشاندمت
آمدي، بر بام جان پر زدي
همچو نور، بر ديده بنشاندمت

بردمت، تا کهکشان‌هاي عشق
پر کشان، تا بي نشان‌هاي عشق
گفتمت، افتاده در پاي عشق
زندگيست، روياي زيباي عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

negar
1 آذر 91 16:06
kahkeshan e eshgh
ندا
3 آذر 91 17:38
سلام بابا آرش ! نمی دونم در مقابل این همه احساس قشنگ چی باید بگم ! فقط آرزوی شادی و سلامتی برای هرسه تاتون دارم! واقعا که دمت گرم!
الهام
7 آذر 91 18:27
وای خدای من چه مامان و بابای گلی داره نی نی گل ما. وقتی مطالبی که مامان و بابای گلت برات نوشتن و خوندم انقدر از احساس زیبای پدر و مادر شدنشون لذت برم که یهو هوس کردم مادر بشم . چه احساس زیبایی.