ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

اینها نمی دانند

1391/9/27 9:01
نویسنده : آرش
211 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده بابا

این روزها چیزهایی میگویند پشت سرت. مادرت را اذیت میکنند و میگویند باید آزمایش هایی انجام دهد برای اطمینان از سلامتی شاهزاده من.

خنده ام میگیرد از این آزمایش ها و چک کردن ها.

اینها نمی دانند من خواب تو را دیده ام و اگر نقاشی ام خوب بود تا حالا صورت ماه تو را هم نقاشی کرده بودم. آنوقت می توانستند بیایند نقاشی را ببینند و از همه چیز مطمئن شوند.

اینها نمی دانند تو از همان روزی که نطفه ات شکل گرفت تمام اين آزمایش ها و چک کردن ها را گذرانده ای.

اينها نمی دانند چند ماهی می شود من هر روز صبح با تو بیدار میشوم، با تو غذا میخورم، با تو سرکار میروم، با تو بازی میکنم، با تو استراحت میکنم و با تو میخوابم.

اینها نمی دانند شاهزاده من و حرف مرا هم باور نمی کنند. خودت زودتر بیا و روشنشون کن.

اینها نمی دانند که اين سخن را من از امروز نه گفتم نه نوشتم بلکه از صبح ازل با قلم نور نوشتم...

اینها نمی دانند....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هانیه
27 آذر 91 17:35
قربونت برم من که تو انقدر دانا و عاقلی که همه چی و میدونی اینجاست که نشون میده به خاله هانیت رفتی منم مثل بابا ارش مطمئنم!!!!!!زودتر بیا.... عزیز دل خاله بابا ارش من نقاشیم ها!!
زهرا
28 آذر 91 10:37
بابا آرش و مامان نگار اصلا نگران نباشید این دکترا همیشه آدمو میترسونن ولی همه میدونیمم که شاهزاده کوچولو صحیح و سالم به دنیا میاد و همرو با زیباییش شگفت زده میکنه. شاهزاده کوچولو ببین خالت هر روز اعتماد به نفسش داره میره بالا البته به صورت کاذب.