ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

تغييرات محسوس

1391/9/24 0:15
نویسنده : آرش
173 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده من

چند روزی است مادرت می گوید خیلی بزرگ شده ای و کم کم هر کسی با دیدن مادرت حتی از راه دور میتونه تشخیص یده که یک شاهزاده تو دل مامانش داره هر روز بزرگ و بزرگتر میشه.

یک تکانهایی هم حس میکنه مادرت ولی نه خیلی محسوس. من که امروز هرچی گوشم رو گذاشتم روی دل مامانت صداتو نشنیدم. شاید خواب بودی شاید هم افتخار ندادی. 

کم کم باید محیط بیرون از دل مامانت رو هم برای آمدن توی عزیز آماده کنیم. بین خودمان بماند یک فکرهایی در سر دارم که اگر بتوانم عملی کنم تقریبا به تمام قول هایی که برای آمدن تو به مادرت داده بودم عمل خواهم کرد. اصرار نکن بیشتر نمیتونم توضيح بدم که هم برای مادرت هم برای تو سورپرايز باشه گاوچران

تو فقط از توی دل مامانت دعا کن که همشون رو عملی کنم. همین و بس بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هانیه
27 آذر 91 17:37
ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خاله اگه کارهایی که بابا ارشت میخواد بکنه عملی بشه فکرکنم به منم در کنار تو یه چیزایی برسه در نتیجه ما هم دعا میکنیممممممممممممممم