ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

چی صدا کنم تو رو؟!!!

1391/10/6 22:03
نویسنده : آرش
159 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده من

این روزها من و مادرت (به کمک دوستان و آشنایان) سخت درگیر انتخاب اسم برایت هستیم و روزی نیست که چند اسم جدید پیشنهادی به دستمان نرسد.

راستش را بخواهی هم من هم مادرت فکر نمیکردیم انتخاب اسم انقده سخت باشه. به خیال خودمون اسمت رو انتخاب کرده بودیم ولی الان هر روز که میگذره کار سخت تر میشه و ما هم سخت گیر تر و هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم.

کاش یه روشی مکانیزمی بود که خودت اسم خودت رو انتخاب میکردی و خیال ما هم راحت میشد. البته یک روشی هست که بیای به خواب مادرت و یه جوری اسمت رو برسونی بهش.

اسم تو را همانند خودت دوست خواهیم داشت. تو با اسمت بزرگ خواهی شد و جزئی از تو خواهد بود. به هنگام گریه و خنده های نوزادی ات با اسمت آرامت خواهیم کرد. به هنگام اولین راه رفتن و اولین کلماتی که بر زبان خواهی آورد با اسمت تو را تشویق خواهیم کرد. تو با اسمت دوست پیدا خواهی کرد. تو با اسمت به مدرسه خواهی رفت. تو اسمت را بر روی ورقه های امتحانی خواهی نوشت. تو با اسمت پیشرفت خواهی کرد و همه جا تو را با اسمت خواهند شناخت. تو با اسمت عاشق خواهی شد. تو با اسمت معشوقه خواهی شد. یک روزی یک پسرکی حاضر خواهد بود تمام زندگی اش را بدهد تا اسم تو را فقط اسم تو را صدا بزند. تو با اسمت مادر خواهی شد و شاید همین حرف ها را برای دخترت بزنی.

دخترم اسم تو را ما انتخاب خواهیم کرد اما مال تو خواهد بود. نهایت سخت گیری را خواهیم کرد تا اسمت بهترین باشد همانند خودت زیرا که تو خود باغ بهشتی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزاد
6 دی 91 21:23
با سلام وب خوبی دارید. خوشحال میشم به ما سری بزنید. فروش انواع سازها زیر قیمت بازار. تدریس انواع سازها. در گالری موسیقی شهریار.