ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

کمی گيجم کمی مستم

1391/10/25 2:21
نویسنده : آرش
209 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بابا،

این روزها کمی گيجم. کمی منگم. نمیدانم...

اگر بخواهم با مدل ریاضی توصيفش کنم در یک حرکت سینوسی بین گیجی-منگی و مستی-سرخوشی در حال نوسان هستم. 

لحظه ای گيج و منگ از اینکه از عدم تو را به وجود فراخواندیم، لحظه ای مست و سرخوش از اینکه تا دستای تو راهی نیست.

لحظه ای گيج و منگ از اینکه چگونه پدری خواهم شد برایت، لحظه ای مست و سرخوش از اینکه تو هر روز و هر لحظه به ما نزدیک و نزدیک تر میشی.

لحظه ای گيج و منگ از اینکه چه آینده ای باید برایت بسازیم، لحظه ای مست و سرخوش از اینکه تو را خواهیم داشت.

لحظه ای گيج و منگ از اینکه من که هستم تو که هستی، لحظه ای مست و سرخوش از اینکه من پدر تو و تو دختر من هستی.

لحظه ای گيج و منگ از اینکه تو چگونه در حال شکل گرفتن هستی لحظه ای مست و سرخوش از اینکه تو چشمات طرح خورشیده.

ببین تی وی هم دیگه با من همراهی میکنه. الان که دارم این متن رو مینویسم ساعت 2 نصف شب است و تلویزیون آهنگ "در هوایت بی قرارم" رو با صدای شهرام ناظری و شعر مولانا گذاشته. بزار برات بنویسیم:

در هوایت بی قرارم روز و شب

سر ز کویت برندارم روز و شب

جان روز و جان شب ای جان تو

انتظارم انتظارم روز و شب

زان شبی که وعده کردی روز وصل

روز و شب را میشمارم روز شب

ای مهار عاشقان در دست تو

در میان این قطارم روز و شب

می زنی تو زخمه ها بر می رود

ظاق گردون زیر و زارم روز و شب

روز و شب را همچو خود مجنون کنم

روز و شب را کی گذارم روز و شب

 

در هوایت بی قرارم روز و شب...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)