ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

خواستگار از آلمان

1391/10/30 20:03
نویسنده : آرش
174 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

دیروز رفته بودم دیدن یکی از دوستام که ساکن آلمان هستش و اومده ایران برای دید و بازدید. همینجوری داشتیم حرف میزدیم که یهویی صحبت بچه شد و گفت پس تو کی پدر میشی و منم سریع گفتم دارم میشم و اردی بهشت به دنیا میاد!

کلی ذوق زده شد و آخرش وقتی داشت میرفت دو تا حرف زد خیلی بهم چسبید:

یکی اینکه گفت از این به بعد به جای یورو برات پوشک آلمانی میارم قهقهه

دومی هم اینکه گفت از این به بعد زود زود میام دیدنتون و ارتباطم را باهاتون بیشتر میکنم. منم اولش نفهمیدم منظورش چی بود ولی بعد توضيحات مامانت متوجه شدم که چون دو تا پسر داره از همین الان دنبال عروس برای پسراش میگرده خجالت

خلاصه به دنیا نیومده از آلمان خواستگار داری دخترم البته من که به آلمان دختر نمیدم زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)