ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

خبر آمد خبری در راه است...

1391/7/14 15:55
نویسنده : آرش
546 بازدید
اشتراک گذاری

عصر جمعه 24 شهريور 1391 مامانت گفت وقتی دارم میام خونه Baby Check بخرم. منم با یه حس مبهم از داروخانه چيذر یه Baby Check خارجی اصل خریدم عینک

وقتی اومدم خونه هم من هم مامانت فکر نمی کردیم خبری باشه و در نتيجه بی خیال شدیم.

صبح شنبه که از خواب بيدار شدم (یعنی مامانت بیدارم کرد) اولين جمله ای که شنیدم این بود که مامانت گفت:

مامان: آرش پاشو فکر کنم يخچال خراب شده. صدای تق تق میده.

بابا (طبق معمول) : باشه الان پا میشم.

مامان (در کمال خونسردی) : در ضمن Baby Check هم مثبته.

بابا : اینو میگی که من زود پا شم؟ بیدار شدم بابا الان میرم می بینم.

مامان: مگه شوخی دارم باهات جدی میگم مثبته.

بابا (در حال پرش از رختحواب): یعنی چی؟ جان من جدی میگی؟

بعدش مامانت Baby Check رو آورد و نشونم داد. یه چند باری نیگاش کردم. چشمامو کامل باز کردم و دیگه خواب کامل از سرم پريد.

شاهزاده ما در روز شنبه 25 شهريور 1391 اولین نشانه های اومدنش رو اینجوری به مامان و باباش نشون داد:

 

نتيجه Baby Check

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هانیه
14 مهر 91 21:58
یعنی تنها چیزی که میتونم بگم اینه که هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها یعنی مردم از خنده!!!! خاله فدات شه با این پدرو مادر ، خاله عمرا پیر شی!!!!! همیشه شادی!
مجید
15 مهر 91 17:47
داشتم بی بی سی نگاه می کردم یهو خالت گفت پاشو نطر بده.گفتم به چی ؟گفت به شاهزاده.گفتم نخود رو می گی؟ گفت بابا دیگه لوبیا شده.(الان دارن خالتو مامانت سر شاهزاده پسر میشه یا دختر بحث می کنن)خلاصه از من به تو نصیحت از خاله هانیه دوری کن چون آخرش جای نخود یا لوبیا خورده می شی. بزرگ شدی تو آب و آتش بدمینتون پایتم شدید....
زهرا
16 مهر 91 13:31
من خاله شدم میدونم خاله شدن چقدر حس خوبی داره دلت میخواد خواهرزادتو درسته بخوریش در ضمن میدونستی تو بهترین خاله دنیا رو داری البته بعد من.خاله هانیت بعده من بهترین خاله دنیاست و یه نصیحت به حرف آقا مجید هم گوش نده
الهام
18 مهر 91 14:18
قدمش مبارکه.به حرف بچه ها هم گوش نده)
خاله هانیه
18 مهر 91 19:37
الهام!!بچه ها؟نه!بچه ها!!! بابا من خاله هانیم!!!خاله هانیه!!!!یعنی ببین غیر خاله هانیه چیزه ذیگه به من نگو..باشه خاله؟؟ باشه اگه دوست داشتی بهم بگو هانیه مامانت کلا همش دراز کشیده اون تو چیکار داری میکنی مامانت اینجور بی حاله کمتر شیطونی کن و زودتر یزرگ شی!! بوس بوس
مامان بزرگ و بابا بزرگ
20 مهر 91 10:50
خب ، فکر می کنم با این سرعتی که بابات داره می تازه هیچی ازت به ما نرسه ! مگر تو یادی از ما بکنی .
خاله هستی
20 مهر 91 15:11
ای من دورت بگردم
ailin
3 آبان 91 23:09
azize delam.