ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

اين روزها

1391/7/22 11:28
نویسنده : آرش
231 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده بابا

اين روزها به آرامی میگذرند و تو الان بیشتر از دو ماهه که تو دل مامانتی.

این روزها میگذرند اغلب به شادی و سرخوشی از وجود تو و البته گاهی هم به دلهره و نگرانی از آینده.

الان که هفته هشتم رو پشت سر گذاشتی تو یک انسان کامل در ابعاد مینیاتوری هستی با 3 سانتی متر قد و حدود 1 گرم وزن (ای جانم)

نمیدونم الان اون تو داری چیکار میکنی. کاش یه وسيله ای مکانيزمی یه راهی بود که تو هم میتونستی با ما حرف بزنی تعجب

مثلا میگفتی دوست داری الان مامانت چه غذایی بخوره؟ یا دوست داری چجوری بشینه؟ یا چجوری بخوابه؟

یا مثلا به من میگفتی این bug برنامه رو چجوری درست کنم؟ اوه

یا حتی شاید میتونستی به هزاران سوال بی جواب بابات جواب بدی. مثلا میگفتی از کجا اومدی و چجوری اومدی؟ چه حسی داری الان و ...؟

اوه اوه فکر کنم بچه ام هم مثل خودم فیلسوف میشه عینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگار
22 مهر 91 11:43
کاملا موافقم... من اما این روزها نه میتونم خوب بخوابم نه میتونم خوب بخورم نه میتونم خوب کار کنم، اما اینو خوب میفهمم اینا همش نشونه هایی است از حضور تو پس اعتراضی نیست
یک دوست
22 مهر 91 12:00
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و زیبا هستید اگر ثبت یه خاطره ماندگار و رویایی برای شما ارزش دارد حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی در سایت داریم که تا حالا مشابه اون رو توی ایران ندیدین
زهرا
22 مهر 91 14:16
اعتماد به نفس چی میگه؟!!! فیلسوف؟! شاهزاده کوچولو یعنی دلم میخواد به دنیا بیای و ببینم اعتماد به نفس تو در چه حده چون این خاندان در حد لالیگا اعتماد به نفسشون بالاست.
خاله هانیه
22 مهر 91 20:03
فقط خاله با تمام عشق و علاقه و محبت و مهر و عاطفه و کلا از اینجور صحبتا که با تو دارم ولی سعی کن خیلی مامانت و اذیت نکنی اون تو!!چون اصلا اعصاب نداره و همش به من گیر میده!!بی بیرون زودتر
مامان بزرگ و بابا بزرگ
23 مهر 91 0:58
تو را ما چشم در راه ایم ، تو را ما همیشه در انتظار داریم ، آمدنت را باور داریم . می آیی به شاکیان کمی حوصله و به شاکران اندکی انصاف خواهی داد .