ليليانليليان، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

شاهزاده مامان و بابا

بين خودمان بماند

1391/7/19 12:19
نویسنده : آرش
261 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده من

بين خودمان بماند مادرت را که نگاه میکنم خجالت میکشم.

خجالت میکشم از اینکه این بار عظيم فقط بر دوش مامانته و من هیچ کاری نمیتونم بکنم.

خجالت میکشم از اینکه تمام اضطراب و دلواپسی و دلشوره برای مامانته و من هيچ کاری نمیتونم بکنم.

خجالت میکشم از اینکه حالت تهوع و بی قراری های بارداری اذيتش میکنه و من هیچ کاری نمیتونم بکنم.

خجالت میکشم از اینکه دائما باید مواظب خودش باشه و خیلی از لذت ها رو برای خودش حروم کنه و من هيچ کاری نمیتونم بکنم.

امیدوارم وقتی به دنيا اومدی با هم تمام این زحمات و دلشوره ها و دلواپسی های مامانت رو جبران کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نگار
19 مهر 91 12:25
خوشبختی یعنی حضور تو و داشتن تو (بابا آرش) تو زندگیمون ... کاش همه چی همونطوری پیش بره که تو میخوای چرا که ایمان دارم آرامش تو یعنی آرامش ما....
خاله هانیه
19 مهر 91 12:28
یعنی دیگه مطمئن شدم که پدرت پدر شده!!!!متحول شده...پدری شده واسه خودش!حالشو ببر خواهرزاده عزیز دلم!!!
خاله هانیه
19 مهر 91 12:40
مامان بزرگت اومده پیشت تازه!!!من و باباتم shut down شدیم زندگی کن واسه خودت!! تازه دیشب بابات یه چیزی بهم گفت میخواستم دیشب بهت بگم ولی انقدر خوابم میومد و خسته بودم نتونستم حالا هم هر چی فکر میکنم یادم نمیاد به هر حال دوست دارم... نگران باباتم نباشیا بزرگ شدی دو تایی باهم ....
زهرا
19 مهر 91 13:00
واقعا مامانا موجوداته زحمت کشین بازم میگم آدم به وجود چنین پدرانی افتخار میکنه.نگاری مواظب خودت باش.الانم هرچی دلت خواست به زبون بیار تا بابا آرش با دل و جون برات تهیه کنه.
نایسل
19 مهر 91 16:16
چه بابای خوبی
خاله هانیه
19 مهر 91 20:23
نایسل جان خوبی از خودتونه!! کلا ما خونواده خوب و مهربونی هستیم!
مامان بزرگ و بابا بزرگ
20 مهر 91 11:20
ایمان داریم وقتی با پدرت آشنا شوی و بیشتر او را بشناسی به او افتخار خواهی کرد .
زهرا
22 مهر 91 14:19
هانی یعنی این اعتماد به نفستون منو هلاک کرده. واقعا خوبین
مهسا
25 مهر 91 11:46
مدت هاست که ندیده بودم مردی رو که چنین احساسات زیبا و ستودنی ای داشته باشه و اون رو با بقیه به اشتراک بذاره! نگار جون بهت تبریک میگم. البته به هر سه ی شما تبریک میگم! و مطمئنم که زندگی درخشانی در کنار هم خواهید داشت.